2011. december 25., vasárnap

Megnyitottunk!

Sziasztok!:D
Azt hiszem,legjobb,ha néhány kulcs szóval kezdem:-Zamír
                                                                            -Ghxy
                                                                            -Hokalovi
                                                                            -Hokalovi Blog


Zamír ugyebár én vagyok^^
Ghxy szerepes- és blogszerkesztőtársam.
A Hokalovi,kérem szépen,a lovasok.hu nemrég verziót váltott lóneveldéje,melyen Én,és Ghxy is egyaránt játszunk.(Url:http://www.lonevelde.lovasok.hu/)
A Hokalovi Blog...hogy ne írjak túl bő fogalmakat,csak annyit mondok:egy a Hokalovihoz kapcsolódó Blog,melyet drága barátunk,Hokalovin Bocipaci néven megtalálható személy vezet.(Jelenleg a blog karbantartás van,ami a törzslátogatókat eléggé megviseli)(Url:http://hokaloviblog.ucoz.hu/)
Ennyi volt röviden.Most jön a részletezés.


Én: Imádok lovagolni,magukat a lovakat is imádom.(Holnap megyek négy órás túrára,és úgy -1 fok lesz értesüléseim szerint...) Már bő két éve írok történeteket,30-nál biztosan több történetem van,bár,az is igaz,hogy ennek a felét sem fejeztem még be. Néha lehet,teszek fel részleteket...
Szeretek sutit sutni,kutyázni,futni(ennek ellenére a tornaóra ellenzéki párt oldalán állok),trollkodni Xy-vel(Ghxy-vel),szerepezni(bárhol és bármikor!),shoppingolni,bár amikor 2 órás sorok vannak,akkor kiállhatatlan vagyok,fotózni,és nem legutolsó sorban telefonálni,amit általában néhány óráig le sem tudunk rakni a barátaimmal xD Csoki-ügyben őszintén szólva márkákban Milka és Heidi párti vagyok,fajták közül pedig a fehér,az ét,és tejcsokoládét szeretem. Elméletileg azt mondják,hogy a szilviám és az almás pudingos süteményem mennyei,de az általam sütött mézeskaláccsal nem árt vigyázni,mert néha még én sem tudom,mit teszek bele... Normál kaják közül maradok a tésztánál és a húsoknál,zöldséget,gyümölcsöt megeszek,gyümik közül mindent,viszont az először említett közül paprikát és hagymát ne hozzanak a közelembe,mert nem jó ötlet.
Színek közül mindent szeretek nagyjából,bár a kedvencek a zöld,kék,fehér,mintákban pedig a pöttyös ruhákat szeretem^^ Utálom a torna,és a matek órákat,az irodalom meg a történelmet viszont kifejezetten szeretem.Iskolakórusos vagyok,ami minden hétfőn ellop az életemből másfél órát.


Xy: Hát ezt rábízom,a következő bejegyzést amúgy is ő teszi be,úgy hogy majd ő eldönti,mit ír le nektek^^


A Hokalovi: Személy szerint én nagyon szeretem. Lehet lovat nevelni,versenyezni,tenyészteni,ráadásul a játék ideje körökre alapszik,így a lovaid nem minden nap öregszenek,hanem csak akkor,amikor te szeretnéd. Kellemes a társaság,a hátasok képei pedig kiváló grafikával vannak ellátva. 51.132 aktív játékos van,és összesen 93.371 lovat tenyésztettek ki összesen,a nevelés pedig teljesen ingyenes.


A Hokalovi Blog:Ahogyan már említettem,ez a blog a Hokaloviról szól,de ettől függetlenül vannak rajta érdekes ismeretterjesztő fogalmak,képek,képszerkesztési ötletek,és még sok más egyéb.Xy és jómagam is itt szoktunk szerepjátékozni,lókedvelőknek nem árt benézni,mivel egész izgalmas kis történeteket bonyolítunk ki néha.


Azt hiszem,már csak egy valamit nem írtam le:hogy miért hoztuk létre ezt a blogot.Eredetileg az én ötletem volt;amolyan napló-szerű lesz az egész,leírjuk majd,ha valami említésre méltó történik velünk,vagy valami újítás lesz akár a Hokalovin,akár a Hokalovi Blogon.


Ghxy,te jössz.Az én ujjaim már elzsibbadtak,ráadásul most már szerintem a tejem is kifutott a mikróban...
(BlogZam)


Mit mondjak... Majdnem minden igaz rám, ami Zamcsira is, szóval újat nem tudok mondani... Csak annyi, hogy nem csinálok sutiket, kedvencem a suliban az info meg a rajz, járok táncra (de nem élvezem), lovagolok... Igen, trollkodni én is szeretek (Zamcsi nélkul soha xD). Ha nincs dolgom, döglök a gép elott, hogy Zam él-e, és ha nem, keresek más elfoglaltságot... De ha szerepen sokan vannak, én sosem hiányzok, persze leginkább Zamcsival tudok ott élni... Lovas töriket én is régota írok, viszont nem leszek olyan kedves, mint Zamír, nem teszek be egy részletet sem xD
Ööö... Kihagytam valamit? xD Sztem nem, ugyhogy ennyi, vége a beszámolómnak.
Majd írok, ha a karbantartás befejezodott, ezt a témát ellopom Zamcsitol xD
Nah, bye bye :) (BlogXy)




Szóval:
1.A karbantartási téma közös,már csak azért is,mert én előbb fogok tudakolózni Boccustól:D
2.Szerinted nem,szerintem igen.Kihagytad,hogy Kollégám vagy^^(No,mintha én nem,de én megtehetem...)
A Kollégásdiról hallhatok,pardon,olvashattok a következő bejegyzésünkben.Ha rajtam múlik.
(BlogZam)


Khm xD Nem mintha tudnék Kollégásdirol >< x) Am meg én elobb irtam, hogy az én témam lesz, ugyh. kész, én irom meg xP xD
ghxy udvozol :D (BlogXy)


Khm,én hoztam először szóba,úgy hogy erről lecsúsztál xDNem is kell tudnod,egyszer úgy is elolvasod,mit írok,aztán már tudsz is róla...ez kicsit komplikált...Ó,és rövid üzenet:ha holnap délután nem jössz fel szerepre,én nem tudom,mit csinálok><
(BlogZam)


Neked is jo éjszakát >< xD (BlogXy)


Neked is,így előre xD
(BlogZam)

1 megjegyzés:

  1. Jók vagyunk:DGondoltam,a saját bloggeremről is "lájkolom"(ahogyan a mai fiatalság mondja x"D) magunkat^^

    VálaszTörlés