2012. február 4., szombat

Hm...

Hűha...kicsit le vagyunk maradva :/ Sajnálom,hogy egy ideje nem írtunk,de én ezerrel próbáltam kijavítani így félévre a jegyeimet,ráadásul kicsit belegabalyodtam a saját életembe is...hogy Xyvel mi a fene van,azt nem tudom,de ezt a bejegyzést ismét ÉN írom meg xD Szóval,akkor ismét vázlatotlok:


1.A Hokalovi blog karbantartása befejeződött(hehee :P)
Először is,kaptunk egy új kedves barátot,Flying Lavender-t,aki egy engem holland sportlóra emlékeztető pej,keskeny hókás kanca keselyekkel. Drága Boccuskánk tett fel hozzá egy csomó ikont,amivel lehet őt gondozni/edzeni/stb.,csak éppenséggel még csak az itatást aktiválta,így húzva az idegeinket xD
A főoldal eléggé megváltozott,végképp,hogy most már oldalt van egy kis "Napló" rész,ahova a friss hírek vannak leírva+ott egy nagy zöld kör "KATT!" felirattal,ami elvezet egyenesen Lavenderhez :)
Az érdekességek listája bővült a blog saját hírlevelével,melyben,idézem:
"


  • Összefoglaló az ehavi újításokról
  • Egy regény fejezete drága Zamír barátunktól
  • Könyv-, és/vagy filmajánló
  • Egy szavazás a bloggal kapcsolatban
  • Valami kis fortély a hokalovival kapcsolatban
  • A hónap lovai - Avagy Hokalovis karakter bemutató
  • Vers, vagy szabadon felhasználható sablon
  • A havi aktivitási toplista az utolsó napon, éjfél előtt nem sokkal."
A regény 2.fejezetének még neki sem kezdtem,de hát ez van,majd valamelyik este összedobom xD
Az hiszem,nem hagytam ki semmit,úgy hogy a blogról ennyit.

A Hokalovin kérem szépen,nemrég volt egy enyhe...baki.Jó,mondjuk azt,hogy baki. Éppenséggel volt egy kellemes kis téli játékunk,a "Jégtörő",amit Ayaveen készített nekünk.Ha nem gond,nem részletezném a játékot. Az volt,hogy szilveszterkor Aya valamit véletlenül elírt a játék programnál,amikor változtatott valamit.Ennek éppenséggel az lett a következménye,hogy mindenki annyiszor játszhatott,amennyiszer csak akart,ezt pedig "néhányan" kihasználták.(Ugyan,csak 1,5 millát nyertek x"D)Hát,ennek most az az ára,hogy a csalók a következő játékon alig kapnak ajándékot,amíg le nem törlesztik a Jégtörőben pluszban lejátszott köröket.Hát ez így igazságos...erről ennyit xD Most februárban lesz néhány frissítés,mivel drága adminunknak(hogy idézzem tőle:"Ayaveen *a zombi* xD) véget értek a vizsgái...már készítem magam a követelőzésekre,meg az általános kérdésekre,hogy "De mikor lesz már új?" "Mi lesz az új fejlesztés?".Erre a legegyszerűbb módszer az,hogy lemented azt az egy választ,hogy "Még senki nem tudja",és amikor valaki megkérdezi,egyszerűen bemásolod...kész. Ha kifelejtettem valamit,szóljatok.


Na szóval...mi van még. Az meteorológusok azt mondják egy hete,hogy 10-40 centis hó lesz,és mindenki röhögött rajtuk. Na,most pedig,tessék,ki is nézek az ablakon...nálunk kb. 30 centi hó lesz estére >< (Hihi,Xy,gyere át,és hóemberként mész haza *.* xDD) Szerintem én mindjárt megyek is ki kutyázni,aztán betemetem a szerencsétlent...ezt 10 éve minden télen megcsinálom x"D 


Sajnos mostanában én is ritkábban leszek,mivel most már minden nap 6 vagy 7 órám van,kivétel kedd és péntek,mivel kedden nulladikkal van 7 órám,pénteken meg kivételesen csak 5...japp :)) Elkezdtünk fizikázni,ami elég...érdekes. Én szeretem^^ Bár most a szünetre azt kaptuk leckének,hogy mérjük meg a saját térfogatunk xDD Hát ennyi...páspuszi *.-
(BlogZam)


Hát az van velem, hogy meghaltam x) Nyilván nekem is volt félévim, két tárgyból is hármasom van, azért kaptam négyest magatartásra, mert órán kussban vok, kéthetente van öt óránk, tegnap sulis diszkó volt, jövő héten megírok hat dogát. Nagyjából ennyi xD A piszkos munkát Zamra hagyom, úgyis majd mindenről beszámol :P 

Jah, volt farsang xD A sulis farsang... No comment. Két értelmű no comment xD
Elő kellett adnunk vmit, hát... 12 osztályból heten egy LMFAO klipet adtak elő, ketten Hattyúk tavát (azaz 6 tyúk tava) játszottak el... a maradék háromban voltunk, de ebből egyet nem láttunk.
Aztán volt a diszkó... Ööö, zene volt, tánc volt... Kaja is volt xD
Szellemházat végigröhögtem, pedig egyedül mentem be, kétszer leütöttek, átdobtak egy padon, elgáncsoltak... Hát igen, vicces volt, de nem csak a felsoroltakat csinálták.

Több beszámolóm nincs. Nah, majd jelentkezek... Höhö xD
(BlogXy)
 


Nos,nekem ehhez annyi hozzáfűznivalóm lenne,hogy:Na igen,a szociális és a piszkos munkákat mindig rám hagyják,és Én,hülye,még el is vállalom. Ja,és én is két hármast kaptam,de a matek...ch x"D
Hogy a következő jelentésünk mikor lesz,azt nem tudom...ültetés után,vagy pedig még MA,mivel Boccus pontosan...37 perc,40 másodperc múlva indítja az Adventit,úgy hogy lehet azt még leírom,hogy milyen...biztos jó xDNos,vétel:)
(BlogZam)

Adventi, az agyad... Valentin-napi, te okos xD Nem baj, ne zavarjon, meghagylak abban a hitben, hogy még 2011-ben vagyunk xD
(BlogXy)

Jaaa,tényleg...és a Mikulás mikor jön?*dulceszemek*(xDD)
Na,emberek,akkor az ad...illetve valenti játék részleteit majd leírjuk;hogy mikor,az attól függ,este mennyire leszünk el szerepen xD Igaz,Sárga Kukac?*.*
(BlogZam)


Igen, kéményseprő, igaz xD A Miki már volt, várjál még 10 hónapot és két napot xD
(BlogXy)



Hülye leszek annyit várni xD Veszünk két röpcsi jegyet aztán ménk Skandinábiába :))
(BlogZam)


Te fizetsz :DD Na jó, a negyedét én xD
(BlogXy)



Jó,én fizetek,viszont a netedet ellopom:D
(BlogZam)


Álmodj csak róla xD
Már lassan egy óra múlva kezdődik a Valentin-napi játék *.*
(BlogXy)



Én már várom °-° Abból a szívből és a két lóból olyan sokat tudtunk meg,most őszintén xD
(BlogZam)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése