2011. december 26., hétfő

A Túra

Tejószentségesatyaúristen...


Na,jól kezdem xD Nem vagyok se élő,se holt... Azt hiszem,a 4 óra lovaglás meghaladja az én határtalan képességeimet is,végképp,ha se a térdtámasz,se a nyeregkápa nem megfelelő méretű,így vágtánál össze-vissza csúszkáltam a nyeregben. A lovam(15 éves,vagyis öreg,ráadásul félvak...),nevén nevezve Csipke ment,mint az állat,csak éppenséggel minden vágtában éreztem,hogy mindjárt elragad,így barátnőmmel végigsikoltoztuk az egészet(ő egy pónin volt,aki még jobban nyomult előre,mint a Csipi). Őszintén szólva örülök,hogy nem vittem pálcát,mert valószínűleg az első öt perc után nagyban földhöz vágtam volna,mikor a tisztelt társaság egyszer csak lépésből galoppba ugrott,és úgy végig versenyvágtáztunk 2 kilométert,jómagam félkengyelllel...
(folyt. következik,lusta vagyok most tovább írni xD)


Na,újra itt vagyok xD Szóval miután végre visszafogtuk a lovakat,tovább mentünk. A négy óra alatt összesen 12x mentünk át forgalmi úton,ahol egyszer kis híján elcsapott egy hülye sofőr,aki ki akart kerülni minket(gondolom,fájt volna neki,ha megállítja azt a csotrogányt...) Azonkívül átugrottunk egy két méter mély árkot,aminél én úgy be voltam tojva,hogy csak na,átmásztunk egy iszonyat nagy földhányáson,amit a lovam kapásból le akart rombolni...és még nincs vége:felmentünk egy dombra,amin felfelé a lovak nagy ugrásokkal haladtak,hogy ne csússzanak vissza,ám egyszer csak az előttem lévő ló megáll az emelkedő közepén...az én kis türelmetlenem pedig oldalra ugrott,arrébb lökve az útonállót előrerohant,majd megtorpant. A sárga mén,aki megállt,erre infarktust kapott,és vágtában fel,majd leindult a dombon,minek következtében a lovasa szépen lerepült a hátáról,ő pedig kis híján hasra esett. Az utolsó félórában még átsétáltunk egy befagyott mocsáron,ahol a lovak kész kis korcsolyabajnokságot rendeztek(két mellső lábukat előretéve,a hátsókkal lökve magukat haladtak a kis zabálnivalók*.*). Én a végére teljesen kipurcantam,most pedig olyan izomlázam van,hogy mozdulni se bírok:a lábaim felmondták a szolgálatot,a hátam,a derekam,a vállaim,a csuklóm,és a nyakam pedig szimplán nem mükszik ._. De azért élvezetes órák voltak,nem mondom :D A legközelebbi túrám előreláthatóan tavasszal lesz. Már most várom^^
(BlogZam)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése